Egyéb érdekességek...rólam

2014. április 6., vasárnap

"Tortilla" snidlinges, avokádós tojáskrémmel töltve...

"Tortilla" snidlinges, avokádós tojáskrémmel töltve 1.




 ... paleo kenyeret ritkán sütök, csak akkor ha valahova utazok, 


és szendvicset kell csomagolnom.


Egyébként nem hiányzik a kenyér, az állagáért sem vagyok úgy oda,

és nagyon kiérződik a tojás íz némelyikből


viszont a szezámmaglisztes tortilla, nagy kedvencem lett az


elmúlt hónapok során. Felteszem ide is, hogy a recept


ne csak egy papírcetlin kallódjon.  


A tápiókát lehet helyettesíteni, de szerintem ezzel sokkal 


jobb az állaga. A tesztelőim csillagos 5-re értékelték.


... ízlés szerint bármivel tölthetitek.


... én most reggelire sütöttem, tojáskrémmel töltöttük,


a sajátomba lazacszeleteket is tekertem.  


... laktóz-, glutén és cukormentes.




"Tortilla" snidlinges, avokádós tojáskrémmel töltve 2.




 ... a tortillához összekeverek 50 g tápióka keményítőt,


75 g szezámmag lisztet, 5 nagy tojást, 1 tk. mindenmentes


sütőport, 5 ek. szőlőmagolajat, 1 kk. Himalája sót


és kb. 1 dl vizet. A tésztát 5 percig hagyom állni,


ha túl sűrű lenne, keverek még bele egy kevés vizet.


Szőlőmagolajjal vékonyan kikent serpenyőben - úgy, 


ahogy a palacsintát is - vékony tortilla lapokat sütök.




...almafáink virágba borulva...




... 300 g totut, 2 érett avokádót, 5-6 gerezd fokhagymát


késes robotgépben pürésítek. 8 kemény tojást villával széttörök,


hozzákeverem az avokádós krémhez. Kis csokor aprított snidlinggel,


Himalája sóval, borssal és egy kevés citromlével ízesítem. 


A krémet tortillába töltve kínálom.



- kb. 10 db tortilla lesz 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése