Egyéb érdekességek...rólam

2013. augusztus 3., szombat

Sült paprikás, diós mártogatós...






... citromos kakukkfűvel és lilahagymával.

... grillhúsokhoz vagy zöldségeket belemártogatni.


... aki fogyaszt kenyérféléket, annak pitát ajánlok hozzá.





Hozzávalók:



  • 5 nagyobb kaliforniai paprika (kápia is lehet)
  • kis fej lilahagyma, apróra kockázva
  • 2-3 gerezd zúzott fokhagyma
  • 50 g pirított, durvára vágott dió
  • ízlés szerint citromillatú kakukkfű
  • Himalája só, frissen őrölt fekete bors
  • néhány csepp friss citromlé
  • néhány csepp extra szűz olívaolaj



Elkészítése:




A sütőt 240°C-ra előmelegítettem, és alufóliával bélelt tepsiben a paprikákat megsütöttem. Amikor a héja fekete és hólyagos, egyszer megfordítottam őket. A paprikákat egy nagy mély tálba tettem, folpackkal lefedtem, és 15 percre félre tettem. A héjukat lehúztam, majd az egészet a zúzott fokhagymával darabosra turmixoltam. Sóval, borssal, citromillatú kakukkfűvel, citromlével ízesítettem. Néhány órára hűtőbe teszem, hogy az ízek összeérjenek. Tálaláskor megszórtam dióval, lilahagymával és zárásként meglocsoltam olívaolajjal. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése