Egyéb érdekességek...rólam

2013. augusztus 11., vasárnap

Lilahagymalekvár és kacsamájpástétom paleo kenyéren...


Lilahagymalekvár és kacsamájpástétom paleo kenyéren 1.




... a lilahagymalekvár és a kacsamájpástétom nagyon jó barátok.





Hozzávalók:




  • 4 nagy fej lila hagyma
  • 3 ek.kókuszolaj
  • 3 ek. méz / nyírfacukor /
  • 0,5 dl balzsamecet
  • 0,5 dl vörösbor
  • néhány szál friss kakukkfű
  • Himalája só
  • frissen őrölt rózsabors



 a tálaláshoz:



  • kacsamájpástétom kakukkfűvel és rózsaborssal
  • paleo kenyér pl. egyszerű mandulás kenyér




Lilahagymalekvár és kacsamájpástétom paleo kenyéren 2.


Elkészítése:





A hagymát  felaprítom elkezdtem a kókuszolajon párolni. Amikor már aranybarna és puha, hozzáadtam a mézet / nyírfacukrot és karamellizáltam. Beleöntöttem a vörösbort és a balzsamecetet. Nem kell sűrűn keverni. Sóztam, borsoztam, kakukkfűvel ízesítettem. Miután a lekvár elérte a sűrű állagot (kb. 1 óra), üvegekbe töltöttem. Miután kihűlt, hűtőbe tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése