Egyéb érdekességek...rólam

2013. augusztus 3., szombat

Lecsós csirke tökkel, kaporral...







... könnyed lecsó a nagy hőségre való tekintettel!



 

Hozzávalók:







  • 1 nagy vöröshagyma, finomra vágva
  • 4 lecsópaprika, csíkokra vágva
  • 4 paradicsom, gerezdekre vágva
  • egy kisebb tök, felkockázva
  • 4 csirkemellfilé
  • 175 g füstölt szalonna
  • só, frissen őrölt bors, pirospaprika
  • 0,5 dl száraz/ félszáraz fehérbor
  • libazsír / kacsazsír




a tálaláshoz:



  • friss kapor, felaprítva
  • vegyes saláta

 


Elkészítése: 




A zöldségeket megmostam, felkockáztam, felcsíkoztam. A vöröshagymát és a szalonnát libazsíron lepirítottam. Félrehúztam a tűzről és megszórtam pirospaprikával.  Rádobtam a húst és a zöldségeket (paprikát, paradicsomot), néhány percig ezzel együtt pirítottam. Felöntöttem fehérborral, és hozzáadtam a felkockázott tököt. Sóval, borssal ízesítettem. A lecsót nagyjából 30-35 perc alatt készre főztem. Tálaláskor megszórom frissen vágott petrezselyemmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése