Egyéb érdekességek...rólam

2013. augusztus 22., csütörtök

Kacsazsírban sült zeller chips...


Kacsazsírban sült zeller chips 1.





... nem szoktam sósat nassolni (Főleg nem bolti chipseket. Egyszer ettem életemben, elég is volt. Nem embernek való, és szerintem nem is tartozik az étel kategóriájába. Művacak.), szívesebben elrágcsálok inkább 1-2 kekszet a délutáni kávé mellé (édesszájú vagyok, tudom, tudom :-D Mindig csak a sütiii.). Ma - nem tudom, miért, megkívántam egy kis sós rágcsálnivalót, ezért gyorsan kisütöttem a hűtőben meglapuló zellert chipsnek.

Receptet nem írok, annyira egyszerű. A zellert meghámozom, és a hámozóval 1-2 mm-es szeleteket vágok a zöldségből. Serpenyőben kacsazsírt hevítek, ebben sütöm ropogósra a zellert. A megsült chipset konyhai papírtörlőn lecsepegtetem, Himalája sóval meghintem.





Kacsazsírban sült zeller chips 2.






... aztán beteszek egy filmet, és a zeller chipset BBQ szószba mártogatva elrágcsálom.

... fenomenális! Ha valaki még nem evett zellerchipset, sürgősen pótolja, mert e nélkül nem lehet élni! Tényleg nem! A pattogtatott kukorica pedig nyugodtan elbújhat...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése