Egyéb érdekességek...rólam

2012. augusztus 18., szombat

Almás, mézes, tökmagos zabkeksz...


Almás, mézes, tökmagos zabkeksz 1.




... azaz Flatcat babakeksze tökmaggal felturbózva.




Hozzávalók:


  • 10 dkg finomra hengerelt zabpehely
  • 20 dkg tk. tönkölyliszt
  • 1 púpos tk. sütőpor
  • nagy csipet só
  • 10 dkg reszelt alma
  • 50 g tökmag, durvára vágva
  • 10 dkg méz
  • 10 dkg puha vaj
  • 2 tk. mézes fűszerkeverék vagy fahéj
  • 1 tojás



Almás, mézes, tökmagos zabkeksz 2.


Elkészítése:


A vajat habosra kevertem a mézzel, majd a tojással. A száraz hozzávalókat összevegyítettem, és a vajas keverékbe dolgoztam. Fél órára hűtőbe tettem, majd nagyobb diónyi formákat készítettem, amiket a kezemmel ellapítottam. 200°C-on sültek meg kb. 15 perc alatt.



Forrás: Flatcat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése