Egyéb érdekességek...rólam

2011. szeptember 5., hétfő

Hagymalekváros-sajtos karaj




Ha már múltkor a hagymalekvárt említettem, ideje megmutatnom azt is, milyen klassz dolgokat lehet belőle készíteni. Sokszor írtam már, hogy a főzés terén az egyszerűség és a gyorsaság híve vagyok, ami a hétköznapokat illeti, ezért nem is hozhatok most sem mást, mit egy ilyen receptet. A hagymalekvárt már korábban elkészítettem - mindig lapul egy üvegcse a hűtőben -, így csak a húst kellett megsütni, rá a mustár, a lekvár, a sajt, 15 perc sütés, és már készen is van. Isteni frissen sült bagettel, rozmaringos pirított burgonyával, salátával...de nem is folytatom tovább a sort, mert mindjárt éhes leszek. :-)) Egy baj van csupán ezzel az étellel: mindig kevésnek bizonyul. Nagy kedvencünk! :-))




Hozzávalók:

  • 10 db vékony szelet karaj
  • kb. 15 dkg füstölt sajt
  • olaj a sütéshez
  • só, frissen őrölt bors
  • dijoni mustár
  • hagymalekvár

Elkészítése:


A húst sóval, borssal ízesítettem, mindkét oldalát pirosra sütöttem. Egy tepsit vékonyan kiolajoztam, beletettem a hússzeleteket. Megkentem őket mustárral, rákanalaztam mindegyikre egy kevés hagymalekvárt, és szórtam rájuk reszelt sajtot. 180°C-ra előmelegített sütőben addig kell sütni, amíg a sajt megpirul.



Megjegyzés: Csirkemellel, pulykamellel is igazán fenséges! :-D


Forrás: Nők Lapja Konyha


2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet, bár én még sosem ettem hagymalekvárt :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon finom lehet a hús, hagyma lekvárral,mindig foglalkoztatott a gondolat,hogy lila hagymából készítsek hagyma lekvárt,de az erős szaga miatt,mindig meggondoltam magam!!!!Lehet,hogy ezek után rá szánom magam???:):):)

    VálaszTörlés