Egyéb érdekességek...rólam

2010. november 13., szombat

Díjat kaptam...



Pár hete ismét egy kedves meglepetés ért: Citromhab megajándékozott egy díjjal, aminek nagyon-nagyon örültem. Ezzel a kis bejegyzéssel szeretném ismét megköszönni neki. Amikor júliusban belekezdtem a blogom írásába, nem is ábrándoztam arról, hogy 5 hónap leforgása alatt ennyi kedves és nagyszerű embert, blogtársat megismerhetek. Minden nap sok-sok tanácsot, építő kritikát, dicséretet kapok, amik szebbé teszik a hétköznapjaimat, és amelyeket igyekszem megfogadni, ezáltal fejlődni, újat mutatni.

No, de a kötelezettségeimnek is eleget kell tennem, nem halaszthatom tovább már. A szabály az, hogy ki kell választanom 15 bloggert, akiknek ezt a díjat tovább ajándékozom. Nehéz feladat ez számomra, mert rengeteg gyönyörű, kreatív oldal van csodásabbnál csodásabb fényképekkel és receptekkel. Legszívesebben minden bloggernek és bloggerínának odaadnám...

Azért nagy nehezen mégis sikerült kiválasztanom 15-öt... :-D

Tehát ... a díjat sok szeretettel ajándékozom:

1. Csibének

2. Ms. Poppynak

3. Ildynek

4. Biankának

5. Ottisnak

5. Edónak

6. Vikinek

7. Egycsipetnek

8. Narancslekvárnak (salsa)

9. Dr. Peppernek

10. Latsiának

11. Tücsök Bogárnak

12. Bellynek

13. Elifnek

14. Aminak

15. Thrinitynek

13 megjegyzés:

  1. Mézigörl !!! Olyan aranyos vagy ! Köszönöm szépen ! Nagyon meghatódtam :))) !

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy, hogy rám is gondoltál! Köszönöm szépen! Megtiszteltetés :)

    VálaszTörlés
  3. Mézigörl!Nagyon köszönöm!!!!Puszi érte :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda meglepetés! Nálad mindig ilyenek talál az ember, ha benéz.:) Gratulálok a díjhoz, én pedig köszönöm, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  6. Mézi,kösziiii:)Nagyon kedves tőled,megörültem:)Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :)))

    VálaszTörlés
  8. De drága vagy Mézi, köszi szépen, pusszantás::)))

    VálaszTörlés
  9. Drága Mézigörl! Szeretettel gratulálok a díjhoz, igazán megérdemled a sok szép fotóval és finom recepttel.
    Írok e-mailt is csak nagyon sok minden összejött.
    Üdvözlettel EllaBella

    VálaszTörlés
  10. Lányok nagyon szívesen adtam mindenkinek!!! :-D

    EllaBella! Nagyon köszönöm a gratulációt, igazán jól esett! Várom a leveled! Nálam is káosz van most egy kicsit, úh. megértem. :))

    VálaszTörlés
  11. Mézi,
    nagyon szépen köszönöm! Kedves tőled:))
    Egyébiránt pedig roppant aktív vagy, csak ámulok és bámulok, mennyi finomat sütsz-főzöl! Gratulálok a díjadhoz én is!

    VálaszTörlés
  12. Trinity! Köszönöm szépen a kedves dicsérő szavakat, nagyon örültem neki, a díjat pedig nagyon szívesen adtam neked is! :))

    VálaszTörlés